תוכנית אימון כושר

מעוניינים באימון אישי?
לימודי ריקוד?

חייגו עכשיו 072-33-80-363
או מלאו פרטיכם:
יתרונות:
שריפת קלוריות משמעותית מהרגע הראשון!​


עבודה על סיבולת לב-ריאה וחיטוב הגוף.

קבלת תוצאות מעולות תוך זמן קצר.


עבודה על שרירי הישבן והבטן.

אימון אפקטיבי לכל חלקי הגוף.
בשנים האחרונות, כל מי שרוצה למצוא תוכניות אימונים אישיות, לא צריך לעבוד קשה מדי, כל מה שעליו לעשות זה לפנות לאתרי אינטרנט שעוסקים באימונים וכושר גופני, להוציא משם תוכנית שמתאימה לו ולהתחיל להתאמן. לכן זה לא מפתיע למה צעירים ומבוגרים רבים עורכים אימון אישי בבית במקום במכון כושר, נניח.

אך תוכנית אימון כושר היא איננה דבר של מה בכך, לא כל תוכנית שמופיעה באינטרנט, אפילו אם מדובר בתוכנית שהכין אותה איש מקצוע, יכולה להתאים לכל אחד. זו הסיבה שצריך לעבוד עם מאמן כושר אישי אשר יכין תוכניות אימונים מותאמות באופן ספציפי לצרכים שלנו.

במאמר זה נסביר את החשיבות של הכנת תוכנית אימון כושר לצורך אימון אישי בבית עם מאמן כושר פרטי וכן מה כוללת בדרך כלל, תוכנית שכזו.

החשיבות של הכנת תוכניות אימון כושר, היא בכך שהתוכנית מותאמת לנו על פי הצרכים שלנו וכן על פי המבנה הפיזי והיכולות שלנו. למשל, אם אנחנו בני עשרים אז מן הסתם התוכנית תתאים לגילנו, מבנה פיזי, גובה, משקל ומצבנו הבריאותי. אם אנחנו בני ארבעים או חמישים, מותר להניח שהתוכנית תכלול אלמנטים שמתאימים לגיל זה, היא תשים דגש על שריפת שומנים, יציבות, פיתוח שרירים, דופק ברמה שמתאימה לגיל זה, לחץ דם ועוד.

תוכנית אימון כושר אישית גם תהיה בנויה בצורה מדורגת, כלומר אנחנו נתחיל משלב א', ועם הזמן נעלה בשלבים, כך שככל שנתקדם וניבנה יותר מבחינה פיזית, רמת הקושי שלנו תעלה. אם אנחנו ננסה ליצור תוכנית אימונים משלנו ללא ידע בתחום, יש סיכוי סביר שאנחנו נמצא את עצמנו קופצים מעל שלבים מסוימים, מה שעלול לפגוע בנו מבחינה פיזית מחד, ומאידך גם לגרום לנו נזק בכל הקשור לרף ההתקדמות שלנו.

תוכנית אימון כושר צריכה לכלול מספר אלמנטים אותם נציג כעת:
  • ראשית, היא צריכה לכלול שלב חימום, שלב בו אנחנו מחממים את השרירים לקראת האימון. תרגילי אירובי, ריצה, הליכה ועוד.
  • שנית, אימון על חלקים מסוימים בגוף, כך שבכל יום נעבוד על חלק אחר, כאשר הרעיון הוא שתהיה הפרדה של אימון אחד לפחות עד שנחזור לעבוד על חלק מסוים בגוף. מדובר על חלקים כמו בטן, כתפיים, בטן, רגליים, ידיים, חזה.
  • שלוש, חלק של שחרור שנועד להקל על השרירים בסוף האימון.
  • ארבע, מידע על תזונה, שינה ושמירה על אורח חיים בריא.
אם אתם רוצים לדעת עוד על תוכנית אימונים אישית, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר, אשמח לחזור אליכם תוך זמן קצר עם כל המידע בנושא ונוכל לקבוע מועד לאימון אישי בבית. 
תוכנית אימון כושר
 
סלונה - מאמנת כושר אישית ומורה לריקוד סמבה וסלסה  |  B-Rio | 072-33-80-363
עקבו אחרי -
  אימון כושר אישי     חיטוב הגוף     תוכנית אימון כושר     מאמנת כושר אישית     כושר אירובי     לימודי סמבה     מורה לריקוד סמבה     עיסויים קלינים     אימון כושר אישי     אימון כושר פרטי     מאמני כושר אישיים     מורה פרטי לריקוד     לימודי סלסה     מאמן כושר אישי     מאמנת אישית     מאמנת כושר מקצועית     מאמנת כושר     מאמנת ריצה     מאמנת כושר עד הבית